بهارنازبهارناز، تا این لحظه: 16 سال و 20 روز سن داره

مامان مهشید و دختراش

افتتاحیه

1390/1/31 16:53
نویسنده : مهشید
619 بازدید
اشتراک گذاری

مامان مهشید هستم، دو تا نی نی دارم (بهارناز ۳ ساله و پری ناز ۴ ماهه)، دخترام رو خیلی خیلی دوست دارم، برای هر دوتاشون آرزوی موفقیت و سربلندی در زندگیشون رو دارم.

امیدوارم بتونم خوب تربیتشون کنم و دو تا دختر فرهیخته تحویل جامعه بدم. تمام تلاشم رو می کنم که به آرزوم برسم.

الان که دارم اولین پست وبلاک نی نی هام رو می ذارم پری ناز خانم که خوابن و بهارناز خانم هم دارن تو خونه همسایه با دخترشون بازی می کنن و هراز چندگاهی صدای جیغشون به گوشم میرسه.

دخترانم امیدوارم توانایی این رو داشته باشم که تا بزرگ شدنتون این وبلاگ رو سرپا نگه دارم و از تمام لحظات خوب و بد زندگیتون تو اون بنویسم تا روزی که مدیریتش رو به دستان خودتون بسپارم، شاید این ماترک خوبی برای آینده باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)