بهارنازبهارناز، تا این لحظه: 16 سال و 17 روز سن داره

مامان مهشید و دختراش

من همونم همون جوری

1390/2/8 11:31
نویسنده : مهشید
763 بازدید
اشتراک گذاری

ای دل غافل کی فکرش رو می کرد که یه روز منم بچه دار بشم اونهم دوتا نی نی ناز پشت سر هم. مامانم هنوز تو شکه دخمل اولمه، باورش نمیشه که مهشیدش همون دختر شیطونی که هیچ چیز و هیچ کس نمی تونست آرومش کنه و یک جا نگهش داره حالا به خاطر دو تا نی نی هاش شده خانم خونه دار.

خودمونیم شوهرم هم هنوز باورش نشده که این منم، گاهی میگه نکنه عوضت کردن، نکنه آدم فضایی باشی به هر حال همه فکر می کنن یه چیزیم شده.

ولی خودم فکر می کنم هیچ تغییری نکردم هنوز هم همون دختر شیطون گذشتم فقط حالا به دخترام هم یاد می دم که چطور شاد و شیطون باشن.

این خصلت هر مادریه که یکم  آروم تر از قبل میشه مگه نه؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان نی نی مامان
8 اردیبهشت 90 16:28
سلام مهشیدجان وبلاگ جدیدمبارک باشه الهی دخترای نازت همیشه سالم وسرحال وشیطون باشن وسایه پدرمادرگلشون روسرشون باشه
نسترجهان
15 اردیبهشت 90 15:13
سلام مهربان عزيز و دوست فرهيخته اميدوارم حالتون خوب روزگارانتان همراه با خوشبختي مستمرسپري گردد. دركودكي بازي درجواني مستي درپيري سستي پس كي قدرخودتودونستي اپتونم دلچسب بودو خيلي تفكرشيطوني خيال .راستي ميونه تان با حكايت چطوره؟بدرود
فرانک
16 اردیبهشت 90 0:41
مهشید جون دلم برات تنگ شده و من عاشق این سادگیتم. مبارک باشه
متولد اردیبهشت
18 اردیبهشت 90 3:57
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام خیلی دلم واستون تنگ شده بود بعد یک سال ببینم دخملهای نازت بزرگ شدن؟ این کامنتت رو خوندم یه سوالی به ذهنم رسید؟ فکر میکردی مامان بودن اینقدر شیرین باشه؟
نسترجهان
18 اردیبهشت 90 14:11
سلام مهربان: ظاهرا همون وب قبلي را بيشتر مي پسنديد و كم پيدائيد و بعد نيست شيطوني هايتان را از سربگيريد ،چون داروي ضد افسردگي است
aryana
29 اردیبهشت 90 9:16
سيدمهدي
11 خرداد 90 2:44
شلام.اوشگل دائي خوبي قربونت برم كه وبلاگت رو مامان جدا كرده .ميدوني براي چي اينكار رو كرده چون مامان ديگه قبول كرده كه بزرگ شدي .به مامان بگو جاي من حتما بوست كنه قربونت برم پيش دائي مهديت بيا